***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 مـادر بزرگـم رفتـــه تمـــوم دنــدان هاشـــو کشيـــــــــده بجــز یکـــی شــو میــگم : چرا ایــن یــه دونــه رو نکشیـــــدی ؟؟؟!! ؛ میــگه : میخـــوام بــا اون ؛چــادرمــوبگیــــرم !!!

***************

دست پسر خالم خورده تو دماغ خالم
خالم صورتشُ گرفت با یه حالت اشک و لبخندی به پسر خالم گفت:فک کنم شکست...دیگه بابات راضی میشه عمل کنم!

***************

دهه پنجاهی ها برای ازدواج دنبال دختر نجیب میگشتن، ولی ما دهه شصتی ها الان باید دنبال دختری باشیم که دوست پسر کم داشته باشه! خدا به داد دهه هفتاد و هشتادیا برسه!!

***************

گذشت از زمان اون ضرب المثلی که میگفت مادر رو ببین دختر رو بگیر
الان دیگه مادر رو ببین تعداد عمل جراحی های دختر دستت بیاد

***************

ییه دوست پسر هم نداریم دستمونو بکشیم رو صورتش بگیم چه طوری جوجه تیغی 

***************

ادامه ی جملات طنز در ادامه مطلب...

***************

یه دوست پسرم نداریمو کوفت
یه دوست دخترم نداریمو مرگ
اونایی که یه دوست دخترم ندارن با اونایی که یه دوست پسرم ندارن دوست بشن دیگه ...

***************

خیلی دوست دارم وقتی عصبانی میشم ، مثل تو فیلما بزنم آینه رو بشکونم، ولی نمیشه، خانوادم پارم میکنن

***************

انتخاب رشته سال اول کنکور: پزشکی پزشکی پزشکی ...
سال دوم: پرستاری پرستاری ...
سال سوم: نگهبان دم در بیمارستان ...
سال چهارم: به دانشگاه آزاد اسلامی خوش آمدید

***************

من نمیدونم این چه حرفیه که همیشه میگن باید ازصفر شروع کنیم
من خودم یه بار از26 شروع کردم اتفاقا خیلی هم خوب جواب داد

***************

پسرداییم 14 سالشه اومده تو فیس بوک و یاهو عضو شده بعد چند شب پیش بهم پی ام داده داداش علی چند تا آیدی دختر بده حال کنیم !!!!!!!!

من
پسرداییم
بنیاد فکری کودکان
بنیاد نشر و آثار امام راحل
خاله شادونه
پت و مت
جورج بوش
غول چراغ جادو

***************

با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!! 

***************

دکتر : شکایتت چیه اومدی دکتر؟
بیمار : نفخ شدید دارم.
دکتر : یعنی نفخت خیلی اذیتت می کنه؟
بیمار : نه بیشتر بقیه رو اذیت می کنه

***************

داداشم رفته دستشویی منم بیرون داشتم فشار زیادی رو تحمل می کردم
بعد نیم ساعت در اومده بش می گم چرا اینقد طولش دادی میگه حال نداشتم زور بزنم منتظر جاذبه بودم
من
داداشم

**************

بعد از گرفتن مدرک لیسانسم رفتم تو آزمون استخدامی صندوق قرض الحسنه بهمن ایثار شرکت کردم هنوز نتایجش نیومده بود که صندوق ورشکست شد و مردم ریختن شیشه هاشو پایین آوردن.بعد رفتم تهران تو آزمون استخدامی بانک آریا شرکت کردم که اونم بعدش پرونده امیرمنصور آریا و 3 هزار میلیارد اختلاس رو شد و بانک مرکزی مجوز بانک آریا رو لغو کرد.فردا هم دارم میرم تو آزمون استخدامی مخابرات شرکت کنم.از همین تریبون اعلام می کنم پس فردا آنتن موبایلتون کلا پرید دیگه نیومد آمادگی داشته باشید 

**************

به سلامتی پدر و مادر که تو سختیا پشت بچه هاشونن و تو خوشیا میرینن به حالشون

**************

آدامسـمُ با اون همـه "شیـک" بودنش، بعدِ نیم ساعت زیـرِ کفشـم لـه می کنـم، تـو کـه جای خود داری 

**************

لبخند منو با برخوردم اشتباه نگیر
لبخندم مدل صورتمه
برخوردم لیاقتته

**************

چند سال پیش نشسته بودم سر کلاس، مامانم بهم اس ام اس داد
500 هزار تومن ترمی بابای بدبختت داره واسه دانشگاهت پول میده
اونوقت تو سر کلاس گوشیتو چک میکنی ببینی کی اس ام اس داده الاغ؟

**************

قایقی خواهم ساخت, خواهم انداخت به آب .... !
قایقم سوراخ خواهد شد ... دست به شنا خواهم زد ... خسته خواهم شد ... کوسه مرا خواهد خورد ... !
خــــُــــ چه مرضی هست؟؟
بمونم تو خونه بهتر نیست سهراب...؟!

**************

خاله ام معلم اول دبستانه روز اول ،دوم بوده که میبینه یه بچه ای داره زار میزنه سر کلاس .رفته پیشش گفته پسرم چرا گریه میکنی ؟ کلی دوست پیدا میکنی با سواد میشی.دوست کناریش گفته خانم مامیدونیم چرا گریه میکنی چون شما وقتی این مانتو قهوه ایتون تنتون میکنین شبیه خرس قهوه ای میشین واسه همین هم از شما میترسه
خالم

**************

تو خونه ی ما همیشه من "در" بودم و داداشم "دیوار"!
همیشه به من زدن که اون بشنوه . . .!
 

**************



 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:14---11 دی 1391
خیلییییییییی باحال بود
مرسی};-};-


سیاوش
ساعت16:19---8 دی 1391
سلام سایت خوبی دارین خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین.اگه خواستین میتونین از طریق لینک اتوماتیک منو لینک کنین.

najme
ساعت23:26---28 آذر 1391
khahare golam jaleb bod




najme
ساعت23:40---26 آذر 1391
khahare golam jaleb bod

najme
ساعت23:36---26 آذر 1391
khahare golam jaleb bod

najme
ساعت23:33---26 آذر 1391
khahare golam jaleb bod

آریانا
ساعت15:18---10 آذر 1391
جک اولیه خیلی باحال بود!خندیدم ممنون!

مرتضی
ساعت20:50---27 مهر 1391
سلام وبلاگتون خیلی خیلی جذاب منکه خوشم اومد و نمره بیستو میدم

مرسییییییییییییییییییییییییی یییییی};-};-};-};-پاسخ:ممنونم!!نظر لطفتونه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:31 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 7514
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1